Většina nestvůr ve hře bude oživena z knih A. Sapkowského, ale mnoho dalších druhů vymysleli sami tvůrci hry. Zatím je jisté, že se ve hře objeví tyto nestvůry: Bruxa, Wyvern, Fledder, Zombie, Utopenec, Krysodlak, Striga, Graveir, Kostihlav, Warg, Wraith(Přizrak), Zeugl, Golem, Kikimora. Hra má obsahovat kolem 70 různých druhů stvůr a navíc asi 10 unikátních bossů (silnějších nestvůr). Na některých screenshotech můžeme vidět další, avšak jejich jména zatim neznáme. Dokonce ve hře budou i létající monstra, avšak my se na nich neproletíme. Některé stvůry můžeme potkat třeba jen za deště nebo v noci.
Na obrázcích níže najdete nestůvry, které nemají zveřejněné jméno či popis. Zleva doprava to jsou - Bruxa, Zombie, Zeugl, neznámá, neznámá, Kikimora, Polednice
Má se správně psát wyverna nebo viverna? Tyhle spory raději přenechejme jazykozpytcům. Mrtví se asi těžko budou zajímat, jak se má správně psát nestvůra, která je právě roztrhala. Ty ale určitě nestojíš o to, aby tě potkal stejný osud jako mnohé nešťastníky před tebou. Tyto nestvůry obvykle sídlí v horských slujích, jsou zhruba dva metry vysoké a na délku měří až trojnásobek. S takovou obří masou není radno si zahrávat. A to ještě není všechno - při souboji s wyvernami si dávajte pozor na jejich ostnatý ocas.
Tento zákeřný netvor, který patří mezi nižší upíry, má netopýru podobnou tvář, z niž ční jako břitva ostré zuby. Těmi se s nesmírnou oblibou zakusuje do nic netušících obětí - nejraději totiž útočí ze zálohy. Je divoký, silný a rychlý protvník, neboť mu v pohybu pomáhají pozůstatky netopýřích křídel. Jako všichni upíři i on odolává obyčejným zbraním, takže v boji s ním měj vždy po ruce stříbrný meč.
Možná je příjemnější stanout tváří v tvář rozlícené sani, než sse utkat se stejně litou strigou - alespoň pokud dáváš před smrtí přednost inteligentní rozmluvě. Striga si totiž na dlouhé řeči nepotrpí - radší v pařátech svírá oběťi, které zoufale lapají po dechu
Za zrodem každé strigy stojí velice mocná mocná kletba. Ta se sice dá teoreticky zrušit, ale ve skutečnosti je taková věc nesmírně obtížná. I když to vypadá jednoduše -stačí u zakleté princezny strávit a zabránit jí, aby se před úsvitem vrátila do rakve či sarkofágu. V praxi to znamená vysilující noční boj s velmi silnou nestvůrou. Zakletá princezna neocení, že se ji snažíš osvobodit a kladeš přitom v sázku vlastní život - může se dost dobře stát, že namísto namísto v náručí osvobozené krasavice skončíš v jejím žaludku, ještě než se stihne proměnit.
Zlověstné stvoření, Wraith (pozn. česky zjevení nebo duch) je netrénovánému oku nepostřehnutelný. Důvod jeho neviditelnosti je, že se doslova vysvlékl z těla. Kdo je pak schopen vnímat stín tohoto přízraku? Vyhrádně Zaklínač. A i v jeho případě pouze pomocí lektvaru posilujícího vnímaní.
Jako by to bylo nedávno, sousední země Vizimy začal strašit ještě jiný démon, jehož původ je zahalen mlhou. Příšerná nestvůra loví nedaleko lesů, hledá kořist - zvíře nebo člověka. Tamní vyděšení obyvatelé ho nazývají Warg.
Nešťastníci nakažení lykantropií se často mění v krvežíznivé nestvůry. Krysodlaci jsou napůl lidské, napůl krysí obludy, které jsou velmi hbité, rychlé a prohnané. Svými jedovatými drápy dokáži skolit i toho nejsilnějšího protivníka.
Graveirové jsou silnějším a starším příbuzným Ghůla. Mají krátké a masivní spáry, kterými se hrabou v zemi, silné zuby, jimiž drtí kosti, a dlouhý a tenký jazyk, kterým z nich vylizují morek. Nejčastěji se s nimi můžete potkat na hřbitově. Nešťastníci, kteří se s nimi setkají, většinou nejsou zabiti přímo, ale umírají na nákazu, kterou Graveirové šíří. Nebojte se, pokud některého z nich zabijete, rozhodně nenarušíte ekologickou rovnováhu.
Kostihlav je humanoid, který se podobá skrčené gigantické opici. V tlamě má dvě řady mimořádně ostrých zubů, kterými rozkousne dokonce i dřevo či kov. Mnozí učenci se však domnívají, že tito tvorové již dávno vyhynuli.
Zlí čarodějové občas oživují utopené nebožtíky a mění je v bezduché stvůry, které opovrhují vším živým a živí se lidským masem. Jejich odulá a napuchlá těla jsou plná jedovatých par, které znehybní každého, kdo se opováží některého z nich zranit.